Belgravia 1

dansende inn i slaget

av (forfatter), Halvor Kristiansen (oversetter) og Anne Ryg (oppleser).

Lydbokforlaget 2016 Lydfil

Kjøp boka hos norli.no! Kjøp ebøker og lydbøker på EBOK.NO Kjøp boka hos ark.no

Sommerens lydbok-føljetong kommer fra forfatteren bak suksess-serien Downton Abbey, og gir deg ukentlig underholdning gjennom hele sommeren.

Bare et steinkast fra Buckingham Palace, innenfor de lukkete dørene til noen av Londons mest storslåtte hjem, herjer intriger og skandaler.«Belgravia» begynner med et ball i Brussel kvelden før slaget ved Waterloo, og så forflytter vi oss til London i 1840-årene. Vi følger to familier i en tid med store sosiale omveltninger. Familien Trenchard representerer de nye pengene, mens familien Brockenhurst tilhører den tradisjonelle overklassen.

Innenfor denne historiske - og arkitektoniske - rammen utspiller det seg en gripende, spennende og intens historie med alle de elementene man kan ønske seg i en underholdningsroman: kjærlighet, svik, renkespill, gambling, sjalusi og lidenskap. Vi blir kjent med enkeltskjebner både upstairs og downstairs, samtidig som vi får et fascinerende innblikk i Londons byutvikling og historie.

«Belgravia» er en underholdningsroman av ypperste klasse. Sommeren 2016 kan du høre den storstlåtte lydboken kapittel for kapittel. Hver uke gjennom sommeren slippes nemlig en ny del av lydboken. Første kapittel kan du laste ned gratis fra Lydbokforlaget.no, og kapittel 2-11 koster 29,- pr stk.

Forlag Lydbokforlaget

Utgivelsesår 2016