333 fantastiske idèer om hvordan du motiverer personalet

av (forfatter) og Thomas Hansen (oversetter).

Adekvat Info 2013 Heftet

1 bokelsker følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos norli.no! Kjøp ebøker og lydbøker på EBOK.NO Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra forlaget

Her er den perfekte og inspirerende boka for de som ønsker å bli flinkere til å motivere personalet. Her får du praktiske tips og teknikker til å bruk i ditt arbeidet, hver dag.

Bokdetaljer

Forlag Adekvat Info

Utgivelsesår 2013

Format Heftet

ISBN13 9788276911732

EAN 9788276911732

Språk Bokmål

Sider 160

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Veldig bra og konkret bok. Falt for den i en super bokhandel i Ålesund. Mye morsomt også. Lo høyt av dette (om det å la andre snakke og ti stille selv): "Det artige er at du kommer til å bli oppfattet som en utrolig trivelig person - supersosial - selv om du kanskje bare har sagt fire ord på 25 minutter." Jeg har lagt merke til dette selv og har til tider vært veldig forvirret over folk som har oppfattet meg som hyggelig og trivelig (som jeg håper jeg er), uten at jeg har fått anledning til å overhode vise meg frem som noen ting - fordi jeg ikke har kommet til ordet.

Godt sagt! (2) Varsle Svar

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ikke kritisert dem "der oppe". Mange mellomledere har prøvd å snike seg unna ansvaret sitt gjennom å si: "Det er ikke jeg som har sagt at vi skal gjøre dette - det kommer ovenfra." Slike uttaleslser kan gi deg en behagelig følelse (til å begynne med). Du får mulighet til å bli en av gjengen med oftre som rammes av "idiotene der oppe som ikke skjønner noen ting", men det du ikke tenker på er at du viser personalet at ikke engang du har tillit til beslutningene som kommer ovenfra. Hvorfor skal de tro på dem da?
Du sender tre farlige signaler:
1. Det går ikke an å stole på denne organisasjonen
2. Våre egne sjefer er imot oss.
3. Du, deres egen sjef, er svak og maktesløs i organisasjonen.
Ja, du ser selv

Godt sagt! (1) Varsle Svar

Håndter vanskelige ansatte. Dine beste ansatte kan se seg om etter annen jobb hvis de føler seg motarbeidet av nagative personer, latsabber og sytere. Det er din jobb som sjef å handtere personer som ødelegger den gode stemningen og som gjør det vanskelig for stjernene dine på jobben. Det høres ut som elitetekning, men jeg skammer meg ikke over det, Foretak som har vanskelige ansatte har store problemer som bare blir større hvis ingen gjør noe med det.

Godt sagt! (0) Varsle Svar

Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

1 bokelsker følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket