101 tv-serier

fra The Simpsons til The Sopranos, fra Riget til Game of Thrones

den ultimate guiden til tidenes beste TV-serier

av (forfatter) og Asbjørn Slettemark (forfatter).

Kagge 2015 Innbundet

Kjøp bøker hos haugenbok.no Kjøp boka hos Bookis! Kjøp boka hos ark.no

Dette er boka for deg som er bitt av TV-seriebasillen. Her er den ultimate guiden til de beste og viktigste seriene og den første boka i sitt slag på norsk. Aslak Nore og Asbjørn Slettemark skriver velbegrunnet og ujålete om sine 101 topprangerte serier, fra krim og spenning til drama og komedie. Fra klassikere som The Sopranos til The Simpsons til skjulte perler som Shadow Line og glemte skatter som Miami Vice - forfatterne viser deg veien i jungelen og gir deg sine beste tips. Leseren får også nyttig informasjon om hvor seriene er å få tak i. I tillegg er boka full av fun facts og annet stoff som ekte TV-serieentusiaster vet å sette pris på!

Forlag Kagge

Utgivelsesår 2015

Flere leste bøker iår. Etter å ha lest IKON boka om Virginia Woolf lånte jeg 10 til i serien, og skal se etter de 2 siste på HA bib imorgen (skrevet 25. Juni)

• "Minneboken - norsk nostalgi" av Mona Stenseth Larsen
  • "Full storm - naturkatastrofer og ekstremvær i Norge" av Olav Viksmo-Slettan
  • "True blood - kokebok" av Gianna Sobol
  • "Årets påskekrim - 13 kriminalnoveller fra spenningens mestere" av Johan Theorin
  • "Enda flere gullkorn fra pasientjournalen" av Morten P. Oksvold
  • "1153 forbløffende fakta" av John Lloyd
  • "Marius inspirasjon - klassikere, nye ideer, kreativ fargebruk, tidslinje og kuriosa" av Vigdis Augusta Yran Dale
  • "Vov - hunden i eventyr, myter og folketro fra hele verden" av Tor Åge Bringsværd
  • "Påskekrim 2016 - 17 kriminalnoveller" av Unni Lindell
  • "Rivertonvinnernes beste krimnoveller" av Chris Tvedt
  • "Nomino - historia om norske stadnavn" av Gøril Grov Sørdal
  • "Lykke - lyden av applaus med vintervotter og tusen andre ting å bli glad av" av Marthe Landsem