Lett og skarpt om forskjellen mellom klassisk musikk og romanen som kunstformer, med eksempler fra både norske forfattere (Kjærstad, Solstad, Riley og Flink) og symfonikere som Gustav Mahler. Særlig det første essayet, om betingelsene for musikken og teksten når det gjelder hvordan de skapes og oppleves av publikum, var et høydepunkt, (Les hele omtalen på Sølvbergets nettsider.)

Godt sagt! (1) Varsle Svar

Sist sett

Anniken RøilHeidi LINA TORNESsveinTor-Arne JensenTonesen81LilleviKristine87Mette-MKjell PFindusflaKirsten LundRufsetufsaGrete AastorpAnniken LSilje HvalstadTatiana WesserlingEivind  VaksvikHarald AndersenTanteMamieMargrethe  HaugenPiippokattaAmanda AHildaKristine LouiseElisabeth SveeMorten JensenEvaRandiAMads Leonard HolvikBookiacNorahJulie StensethMcHempettCecilie69Karen RamsvikLailaHilde VrangsagenHilde Merete Gjessing