Klikk på en bok for å legge inn et sitat.
Alle var opptekne av å lære seg språket så godt som mogleg og av å forstå norsk kultur og historie. Dei ønskte seg norske venner som kunne hjelpe dei med det. Dei prata med folk dei møtte på i kvardagen - naboar, bussjåførar, butikkassistentar, flyktningkonsulentar, kontakpersonar i kommunen, pensjonistar med god tid i trappeoppgangen. Ellers følte dei at nordmenn var veldig travle og opptekne med sine eigne liv. Dette undra dei. Dei kom frå kulturar der eit måltid med venner kunne vare heile ettermiddagen og utover kvelden. Kva var det folk i dette landet hadde det så travelt med? Eller var dei ikkje travle, berre redde for utlendingar? Dei skjønte ikkje heilt grunnen til at det var så vanskeleg å få kontakt.
Frå å liggje under Sosialdepartementet og bli rekna som ein del av velferdspolitikken, kom mottakssystemet inn under Justisdepartementet. Plasseringa i forvaltninga seier noko om korleis ein ser på dette feltet - ikkje som ein del av velferdspolitikken, men snarare som ein del av kontrollsida .
Når du er ein framand, kjennest notida tom, det finst ingen plass for deg i den.