I vår moderne verden rommer storforbrukets fristelser uendelig med adspredelser og kan forme kjernen i folks identitet. Borgere av forbrukersamfunnet har en tendens til å utvikle følelsesmessige, ja til og med nære forhold til eiendelene sine som en del av den de er, og ikke bare som gjenstander de eier.

Godt sagt! (0) Varsle Svar

Sist sett

kntschjrldJane Foss HaugenTone SundlandToveSolveigBeathe SolbergLiljamarvikkisLilleviMonica CarlsensiljehusmorTatiana WesserlingSissel ElisabethMarit AamdalalpakkaAnne-Stine Ruud HusevågCarine OlsrødTore HalsaHarald AndersenPiippokattaSt. YngheadStine SevilhaugVannflaskeBerit RElin Katrine NilssenCathrine PedersenHeleneHildNina J.B.KristineTorill RevheimBruno BilliaertRandiAHildaGladleserKjerstiMargrethe  HaugenStein KippersundTonje SivertsenReidun Svensli