I vår moderne verden rommer storforbrukets fristelser uendelig med adspredelser og kan forme kjernen i folks identitet. Borgere av forbrukersamfunnet har en tendens til å utvikle følelsesmessige, ja til og med nære forhold til eiendelene sine som en del av den de er, og ikke bare som gjenstander de eier.

Godt sagt! (0) Varsle Svar

Sist sett

Morten JensenEivind  VaksvikLailaHelen SkogTrude JensenDolly DuckSolveigReidun SvensliIngunn SPiippokattaReadninggirl30Torill RevheimFindusHeidiHilde Merete GjessingEmil ChristiansenTine SundalKari ElisabethAnniken RøilIngvild SAnne-Stine Ruud HusevågOle Jacob OddenesKirsten LundFride LindsethMarit HøvdeG LskognymfenEllen E. MartolmarithcVannflaskeVibekeBjørn SturødSynnøve H HoelBjørg L.IreneleserKorianderBeathe SolbergMarit HåverstadsiljehusmorAstrid Terese Bjorland Skjeggerud