Litt enkelt sagt er din jobb å gjøre presentasjonen av ditt budskap nyhetsvennlig, uten at du må endre budskapet. For å få til det finnes det en rekke små grep du kan ta. Skjer det en omdreining eller en liten endring som kan forstås som en nyhet? Vel, i så fall kan den gi grunnlag for en mediesak der du samtidig får presentert ditt budskap. Kan du tilby et eksklusivt intervju eller presentasjon? Det kan ofte gjøre et medium interessert i noe som ellers ikke ville fått oppmerksomhet. Kan du iscenesette budskapet ditt? Finne et eksempel, dra et sted som er viktig for det, tilby gode bilder? For små aktører som kjemper for ideelle saker, er den nære og personlige historien ofte nøkkelen til å få politikernes og medienes oppmerksomhet.

Godt sagt! (1) Varsle Svar

Sist sett

Tor-Arne JensenHilde H HelsethKarin  JensenKirsten LundRuneAvaHarald KAud- HelenInge KnoffJulie StensethStig TIngunn SHeidisiljehusmorChristoffer SmedaasAkima MontgomeryKristine LouiseAnne-Stine Ruud Husevågmay britt FagertveitLailaTanteMamiePia Lise SelnesKine Selbekk OttersenGodemineSigrid Blytt TøsdalTralteRisRosOgKlagingPer Åge SerigstadBjørg  FrøysaaLisbeth Marie UvaagHanne Kvernmo RyeJarmo LarsenMarianne  SkageTor Arne DahlDemeterAnn ChristinDolly DuckJan-Olav SelforsHeidi LMarit Håverstad