Kan læring planlegges?

arbeid med læreplaner - hva, hvordan og hvorfor

av (forfatter).

Gyldendal akademisk 2002 Heftet

Gjennomsnittlig terningkast: 3.00 (1 terningkast.)

33 bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos norli.no! Kjøp boka hos norli.no! Kjøp ebøker og lydbøker på EBOK.NO Kjøp boka hos Akademika Kjøp boka hos ark.no

sangvins eksemplar av Kan læring planlegges? - arbeid med læreplaner - hva, hvordan og hvorfor

Lesetilstand

Har lest denne

Hylle

Pegadokikk

Lesedato

Ingen lesedato

Favoritt

Ingen favoritt

Terningkast

Ingen terningkast

Min omtale

Ingen omtale


Omtale fra forlaget

Boka retter seg spesielt mot arbeid med læreplaner i norsk grunnskole etter L97. Den gir nyttig kunnskap til alle som har planlegging av undervisning som oppgave. Boka gir læreplanteoretisk bakgrunnskunnskap, kategorier å tenke i og modeller å arbeide ut fra. Oppmerksomheten rettes mot den teoribaserte, profesjonelle og autonome læreren. Fremstillingen er fylt med konkrete henvisninger, først og fremst til det nye læreplanverket for grunnskolen og til vurderingsmeldingen.

Bokdetaljer

Forlag Gyldendal akademisk

Utgivelsesår 2002

Format Heftet

ISBN13 9788205304031

EAN 9788205304031

Språk Norsk bokmål

Sider 236

Utgave 4

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokelskeres terningkastfordeling

0 0 0 1 0 0

Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Du vil kanskje også like

  • "Elevens verden - innføring i pedagogisk psykologi" av Gunn Imsen
  • "Lærerens verden - innføring i generell didaktikk" av Gunn Imsen
  • "Begynneropplæringen - fagdidaktikk for barnetrinnets matematikkundervisning" av Marit Johnsen- Høines
  • "Norskdidaktikk - ei grunnbok" av Jon Smidt
  • "Mening i tekst - teorier og metoder i grunnleggende lese- og skriveopplæring" av Ingolv Austad
  • "Språkmøte - innføring i sosiolingvistikk" av Brit Mæhlum
  • "To eller flere - basiskunnskaper i gruppepsykologi" av Peik Gjøsund
  • "Muntlige tekster i klasserommet" av Sylvi Penne
  • "Eleven som aktør - fokus på elevens læring og handlinger i skolen" av Thomas Nordahl
  • "Sosial kompetanse og problematferd i skolen - kompetanseutviklende og problemløsende arbeid i skolen" av Terje Ogden
  • "Kommunikasjon med uvanlige barn - en dialogisk tilnærming" av Per Lorentzen
  • "Elevens tekst - et utgangspunkt for skriveopplæring" av Dagrun Skjelbred
Alle bokanbefalinger for dette verket

Andre utgaver