Ingen lesedato
Ingen favoritt
Ingen terningkast
Ingen omtale
Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Interesseløshet, generell uro, stadig mas og konsentrasjonsvansker hos elevene er problemer lærere i grunn- og videregående skole stadig oftere møter. som kan bidra til at elevene lærer å ta mer ansvar: for sin oppførsel, sin egen læring og framtid, og for hverandre. Forfatteren henter eksempler fra sin praksis som lærer, PP-rådgiver, og rektor ved en skole for ungdom som har funnet seg dårlig til rette i "normalskolen.
Omtale fra forlaget
Et hovedtema for denne boka er å beskrive pedagogiske prinsipper og metoder som kan bidra til at elevene lærer å ta mer ansvar for sin oppførsel, sin egen læring og framtid og for hverandre. Forfatteren henter eksempler fra sin praksis som lærer, PP-rådgiver og rektor ved en skole for ungdom som har funnet seg dårlig til rett i "normalskolen".
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 1990
Format Heftet
ISBN13 9788200029854
EAN 9788200029854
Språk Bokmål
Sider 143
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket