Ingen lesedato
Ingen favoritt
Ingen terningkast
Ingen omtale
Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka behandler fagområdet tjenestemarkedsføring, og bygger på en forskningsbasert undervisningstradisjon fra det amerikanske fagmiljøet. Boka er ajour med de siste resultater fra norsk, nordisk og internasjonal forskning. Målet med boka er å gjøre servicebedrifter mer effektive, og å bidra til en kontinuerlig forbedring av den interne tjenesteproduksjonen i blant annet servicesektoren, industribedrifter og offentlig sektor. Har litteraturliste, øvingsoppgaver og stikkordregister.
Omtale fra forlaget
Forlag Gyldendal akademisk
Utgivelsesår 2006
Format Heftet
ISBN13 9788205352865
EAN 9788205352865
Språk Bokmål
Sider 332
Utgave 5
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket