Viser 1 til 1 av 1 omtaler

Jeg så frem til å lese en bok om dette emnet på norsk, men boken bærer preg av mye synsing uten at dette begrunnes i konkrete fakta. De 192 fotnotene, som i stor grad er nettadresser til det som omtales i teksten, tilfører ikke leseren noe, og kunne med fordel ha vært plassert bakerst i boken. Svært mange opplysninger er hentet fra den norske utgaven av Wikipedia, selv om man med letthet kunne sporet opp originalkilden og heller henvist dit. I en fagbok som settes opp som pensum på høyere utdanning mener jeg det må være lov å forvente at boken i det minste følger standarden ved lærestedet. I tillegg er det mange skrivefeil og en del faktafeil som burde vært rettet opp før den gikk i trykken.

Utover dette, kan boken være en fin introduksjon til emnet sosiale medier dersom man ikke har særlig kunnskap om dette fra før. Leseren bør ikke ta alt som presenteres for god fisk, men heller bruke boken som utgangspunkt for videre lesing. Dersom du leser denne boken som en del av pensumet i MRK 3433 (Markedskommunikasjon 3.0) ved BI, lån den heller på biblioteket om du vurderer å kjøpe den.

Godt sagt! (0) Varsle Svar

Sist sett

Lene AndresenLeseaaseTove Obrestad WøienSissel ElisabethTurid KjendlieIngvild SmgeChristoffer SmedaaselmeKjerstiFindusGrete AastorpBerit RStine SevilhaugTherese HolmBeathe SolbergHarald KMads Leonard HolvikKirsten LundPrunellaLailaIngunn SHelena ETine SundalEli Hagelundritaolineingar hKarin BergLars Johann MiljeJarmo LarsenBjørg  FrøysaaEllen E. MartolPer Åge SerigstadSilje-Vera Wiik ValeCecilie69Amanda AKjersti SK. H.Heidi HoltanBrit Honningsvåg