Vingeslag

en roman

av (forfatter) og Ellen Ofte Jakobsen (oversetter).

Proklamedia 2010 Heftet

Fra en telefonkiosk legger Noelle St.Claire igjen sin avskjedsmelding på sin fars telefonsvarer. Panikken er ekte nok, men hun vet ikke hvilken fare hun flykter fra. Uklare minner har drevet henne til å forlate sitt velstående og skjermede liv, i håp om å finne et tilfluktsted - avsides og trygt. Hun skaper oppstuss da hun ankommer hesteranchen til brødrene Spencer. De landlige omgivelsene og de vanlige menneskene står i kontrast til hennes urbane livsstil. Men den hemmelighetsfulle Noelle er et mysterium de to høyst ulike brødrene forsøker å løse.

Fra en telefonkiosk leger Noelle St. Claire igjen sin avskjedsmelding på sin avskjedsmelding på sin fars telefonsvarer. Panikken er ekte nok, men hun vet ikke hvilken fare hun flykter fra. Uklare minner har drevet henne til å forlate sitt velstående og skjermede liv, i håp om å finne et tilfluktsted - avsides og trygt. Ballerinaen Noelle skaper ikke så rent lite oppstuss når hun ankommer den avsidesliggende hesteranchen til brødrene Spencer. Den hemmelighetsfulle Noelle er et mysterium de to høyst ulike brødrene forsøker å løse. Kristen Heitzmann er en prisbelønnet forfatter som har skrevet en rekke romaner. Vingeslag er hennes første bok på norsk.

Forlag Proklamedia

ISBN13 9788271993559

EAN 9788271993559

Serie Spenser-familien (1)

Genre Religiøs litteratur

Å få alt oppi hendene dreper initiativet.

• "En reddende engel" av Beverly Lewis
  • "Tyven i Korint" av Tessa Afshar