VestfoldLiv 2011

av (redaktør), Marte Østmoe (redaktør), Tove Myhre (redaktør), Myriam H. Bjerkli (redaktør) og Glenn Johansen (redaktør).

Liv forlag 2011 Innbundet

Boka er blitt til som et resulatat av en tekstkonkurranse utlyst av Liv forlag og LitteraturiVestfold.no. Her er 54 av forfatterne som sendte inn bidrag representert med 120 tekster. Blant bidragsyterne er Ingvar Ambjørnsen, Margaret Skjelbred, Lillian Wirak Skow og Thomas J.R. Marthinsen.

Hele 54 forfattere, amatører som godt etablerte, presenterer totalt 120 tekster i denne boken. Totalt er antologien på over 200 sider, hvorav halvparten er dikt og halvparten kortprosa og noveller. Tekstene er skrevet av både godt etablerte forfattere som Ingvar Ambjørnsen og Margaret Skjelbred, og andre, helt ferske og aldri tidligere utgitte forfattere. Fellesnevneren er at de alle er fra Vestfold, og at de alle har noe på hjertet som de evner å føre i pennen.. Den yngste bidragsyteren er bare15 år, de eldste godt over 80, - så her er stort spenn i både livserfaring og innhold. Mange av disse forfatterne vil man garantert høre mye fra framover, og vil man vite hva som rører seg innen litteraturen i Vestfold, så er dette en bok man absolutt bør lese.

Forlag Liv forlag