VestfoldLiv 2011

av (redaktør), Marte Østmoe (redaktør), Tove Myhre (redaktør), Myriam H. Bjerkli (redaktør) og Glenn Johansen (redaktør).

Liv forlag 2013 E-bok

Boka er blitt til som et resulatat av en tekstkonkurranse utlyst av Liv forlag og LitteraturiVestfold.no. Her er 54 av forfatterne som sendte inn bidrag representert med 120 tekster. Blant bidragsyterne er Ingvar Ambjørnsen, Margaret Skjelbred, Lillian Wirak Skow og Thomas J.R. Marthinsen.

VestfoldLiv 2011 består av 120 tekster, skrevet av 54 forfattere fra Vestfold, både amatører og kjente. Her finner du blant annet bidrag av Ingvar Ambjørnsen, Thomas JR Marthinsen, Margaret Skjelbred, Lillian Wirak Skow og mange fler. Totalt er antologien på over 200 sider, hvorav halvparten er dikt og halvparten noveller.
Ingvar Ambjørnsen, Margaret Skjelbred, Lillian Wirak Skow, Thomas J. R. Marthinsen, Kim Ljung, Ingeborg Wittersø Skancke, Marion Th Th Lund, Jan Roger Bodin, Aage Andersen, Jan O. Holthe, Randi Etnan, Tom Døvik, Mira Pira, Line Møller, Magnar Vegger, Anne Hilde Tørnquist, Magne Bolme, Peter Lindholm, Andreas Struve, Siri Merete Kristensen, Maja Holst Svendsen, Britt Kroken Kjenes, Jonas A. Larsen, Evy Kariin F. Johansen, Anne Ma Gulliksen, Kari-Mette Astrup, Knut Sørhaug, Freddie Langgrind, Sigmund Fritxøe, Linn Kristin Menden, Jann Rygh Sivertsen, Grethe Horn, Nora W. heggelund, Nina Halvorsen, Julie Tiller, Anne-Marie W. Grøtterud, Adine E. Hagen, Eva Bellsund, Liselotte Steinwender, Marit Miskow Larsen, Astrid Huneide, Ida H. Rosnes, Helle Cecilie Natholmen, Kaja Tomter, Terje Bodin Svendsen, Solveig S. Thorsen, Rubbi W. Eriksen, Rune Kjær, Erling M. Jørgensen, Jon Håkon Aulie, Maria Szacinski, Vigdis Bitustøyl Johansen, Sylvelin Hege Sevilhaig og Odd Halvor Bragli.

Forlag Liv forlag

Utgivelsesår 2013