Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka viser hvordan lærere med enkle midler kan bruke Multiple Intelligences i sin undervisning og dermed øke barn og ungdoms motivasjon for læring, bedre deres selvbilde og selvtillit. Forfatteren presenterer teorien om de ti intelligensene, hva man kan forvente seg av eleven, hvordan man kjenner igjen de enkeltes intelligens og hvordan man kan utvikle den. Prinsippene kan også brukes av veiledere, av studenter med prestasjonsangst, som selvutvikling, bedring av kommunikasjon eller av barn og voksne med ADHD/ADD. Har litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Boka viser hvordan lærere med enkle midler kan bruke Multiple Intelligences i sin undervisning og dermed øke barn og ungdoms motivasjon for læring, bedre deres selvbilde og selvtillit.
Forfatteren presenterer teorien om de ti intelligensene, hva man kan forvente seg av eleven, hvordan man kjenner igjen de enkeltes intelligens og hvordan man kan utvikle den. Prinsippene kan også brukes av veiledere, av studenter med prestasjonsangst, som selvutvikling, bedring av kommunikasjon eller av barn og voksne med ADHD/ADD.
Forlag Fagbokforlaget
Utgivelsesår 2008
Format Heftet
ISBN13 9788245007305
EAN 9788245007305
Språk Bokmål
Sider 162
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket5 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket