Two-Way Street

Simon Pulse 2007 Paperback

Se på denne utgaven hos amazon.co.uk Kjøp boka hos ark.no

Forlag Simon Pulse

Utgivelsesår 2007

Format Paperback

Boken handler om Jordan og Courtney. Courtney har aldri hatt en skikkelig kjæreste, hun har nesten ikke kysset noen en gang, mens Jordan er damemagneten og har vært med mange jenter før. Jordan og Courtney er ikke et typisk kjærestepar, men dem får det til å gå, helt til en stor hemmelighet kommer imellom dem. Hemmeligheten blir så stor at den ødelegger forholdet. Det ender opp med at Jordan gjør det slutt og at dem må kjøre sammen i tre dager for å komme til skolen dem skal gå på, denne turen var planlagt lenge før dem gjorde det slutt. Turen blir ikke lett selv om det bare er tre dager det er snakk om.

Boken var helt grei, jeg hadde håpet på noe bedre, dessverre kan man gjette seg til hele handlingen og det er ikke så kjekt. Først hadde jeg egentlig litt lyst til å bare legge fra meg boken på grunn av at den går frem og tilbake i tid, og ikke bare det, Jordan og Courtney har kapitler hver for seg, som jeg har sagt før så liker jeg ikke det så godt. Det er greit at dem tenker tilbake, men jeg syns ikke det er så greit å gå tilbake i tid. Det fungerte ganske greit i denne boken, men det tror jeg rett og slett er fordi jeg leste i den så ofte, du kan rett og slett ikke legge den fra deg i noen dager for da kan det hende du må lese noe på nytt for å huske hva du leste sist.

And I suspect he's been using self-tanner, because he definitely looks a little orange.

Because, let's face it - no matter how much you tell yourself you're over someone, your heart knows the truth.