Trofast trår til igjen

av (forfatter), Brian Ajhar (illustratør) og Bjørn Alex Herrman (gjendikter).

Gyldendal 2008 Innbundet

Hr. Hepp er blitt arrestert på grunn av en liten misforståelse i banken, og Billie Jean Hepp-Star er forsvunnet. Sneglene i Dublin har satt seg fore å vinne verdensherredømme, og ingenting skal kunne hindre dem. Kan hunden Trofast og lille Kayla Hepp klare å snike seg forbi barnefangeren og fangevokterne for å redde faren og resten av verden? Dette er den tredje boka om Trofast.

Enda en morsom les-og-le-høyt-bok om Trofast og familien Hepp Hr. Hepp er blitt arrestert på grunn av en liten misforståelse i banken (det skyldes bl.a. en sak som, kjedelig nok, er formet som en maskinpistol). I mellomtiden er barnas mor forsvunnet (hun forsøker å sette rekord som første kvinne som løper jorden rundt uten å si det til noen). Dessuten har sneglene i Dublin satt seg fore å vinne verdensherredømme, og intet, overhodet intet, skal få hindre dem i det.Kan hunden Trofast og lille Kayla Hepp klare å snike seg forbi barnefangeren og de brautende fangevokterne for å redde faren og resten av verden?Dette er den tredje boken om familien Hepp fra den verdenskjente irske forfatteren Roddy Doyle. Voksne lesere kjenner ham fra filmer og bøker som The Commitments, En stjerne ved navn Henry, The Snapper og mange flere. «Trofast trår til» er like heseblesende morsom som de to foregående bøkene, «Trofast og kniserne» og «Trofast redder julen» og like praktfullt illustrert av Brian Ajhar.

Utgivelsesår 2008

ISBN13 9788205357846

EAN 9788205357846

Genre Humor

Jeg anbefaler denne boka til alle som liker morsomme barnebøker!

• "Trofast redder julen" av Roddy Doyle
  • "Trofast og kniserne" av Roddy Doyle