To kan holde på en hemmelighet

- hvis én er død

av (forfatter) og Agnete Øye (oversetter).

Cappelen Damm 2019 Innbundet

Forfatteren bak bestselgeren En av oss lyver er tilbake med nok en spennende thriller!

Echo Ridge er en ganske alminnelig amerikansk småby som Ellery har hørt mye om helt fra hun var liten. Tanten hennes forsvant nemlig derfra som 17-åring. For fem år siden ble småbyen igjen satt på kartet da en avgangselev på high school ble funnet drept. Det er denne byen Ellery plutselig blir nødt til å flytte til. Og ikke nok med det: Hun må bo hos bestemoren sin, som hun knapt kjenner.

Ved første øyekast virker småbyen hyggelig, men under overflaten skjuler den mange hemmeligheter. Før skoleåret har rukket å komme i gang, truer en ukjent avsender byen med at høstsemesteret kommer til å bli like farlig som for fem år siden. Og ikke lenge etter blir en avgangselev meldt savnet.

Ellery har vokst opp med hemmeligheter. Moren hennes har mange. Bestemoren hennes også. Hemmeligheter kan være farlige. I Echo Ridge gjør en klokt i å holde hemmelighetene for seg selv.

ISBN13 9788202600570

EAN 9788202600570