Tjenestekvalitet

hvordan bedre kvaliteten på offentlige tjenester?

av (forfatter).

Høyskoleforlaget 1997 Heftet

Ingen bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Boka tar utgangspunkt i den litteratur og forskning som har foregått innen service- og tjenestekvalitet de siste par tiår. Hensikten med boka er å se sammenhengen mellom ulike kvalitetsteorier og relatere disse til den offentlige, og spesielt den kommunale sektor. Med drøfting av de mer prinsipielle sider ved utvikling av tjenestekvalitet, bl.a. forhold som privatisering, rettssikkerhet og etiske sider ved offentlig tjenesteyting. Har litteraturliste.

Omtale fra forlaget

Boka tar utgangspunkt i den litteratur og forskning som har foregått innen service- og tjenestekvalitet de siste par tiår. Hensikten med boka er å se sammenhengen mellom ulike kvalitetsteorier og relatere disse til den offentlige, og spesielt den kommunale sektor. Med drøfting av de mer prinsipielle sider ved utvikling av tjenestekvalitet, bl.a. forhold som privatisering, rettssikkerhet og etiske sider ved offentlig tjenesteyting. Har litteraturliste.

Bokdetaljer

Forlag Høyskoleforlaget

Utgivelsesår 1997

Format Heftet

ISBN13 9788276340198

EAN 9788276340198

Språk Bokmål

Sider 181

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

0 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket