Fra forvaltning til dialog

strategi for å bedre tjenestekvalitet i offentlige virksomheter gjennom brukermedvirkning og dialog

av (forfatter).

Høyskoleforlaget 2005 Heftet

Ingen bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Boken drøfter hvordan vi skal sikre kvalitet på tjenester, hvordan vi skal få til brukermedvirkning og dialog, og hva kvalitet på tjenester er. Det argumenteres for at offentlige virksomheter kan bli mer brukerrettet. I tillegg diskuteres prinsipielle sider ved utvikling av tjenestekvalitet, blant annet forhold som privatisering, rettssikkerhet, demokrati og etiske sider ved offentlig tjenesteyting. Boken egner seg som lærebok innen ledelsesfag, statsvitenskap og helse- og sosialadministrasjon. Den vil også være til nytte for alle som jobber med å bedre tjenestekvalitet innenfor offentlig sektor. Med litteraturliste og stikkordregister.

Omtale fra forlaget

Bokdetaljer

Forlag Høyskoleforlaget

Utgivelsesår 2005

Format Heftet

ISBN13 9788276346923

EAN 9788276346923

Språk Bokmål

Sider 282

Utgave 2

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

0 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket