Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken drøfter hvordan vi skal sikre kvalitet på tjenester, hvordan vi skal få til brukermedvirkning og dialog, og hva kvalitet på tjenester er. Det argumenteres for at offentlige virksomheter kan bli mer brukerrettet. I tillegg diskuteres prinsipielle sider ved utvikling av tjenestekvalitet, blant annet forhold som privatisering, rettssikkerhet, demokrati og etiske sider ved offentlig tjenesteyting. Boken egner seg som lærebok innen ledelsesfag, statsvitenskap og helse- og sosialadministrasjon. Den vil også være til nytte for alle som jobber med å bedre tjenestekvalitet innenfor offentlig sektor. Med litteraturliste og stikkordregister.
Omtale fra forlaget
Forlag Høyskoleforlaget
Utgivelsesår 2005
Format Heftet
ISBN13 9788276346923
EAN 9788276346923
Språk Bokmål
Sider 282
Utgave 2
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket