Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka tar utgangspunkt i den litteratur og forskning som har foregått innen service- og tjenestekvalitet de siste par tiår. Hensikten med boka er å se sammenhengen mellom ulike kvalitetsteorier og relatere disse til den offentlige, og spesielt den kommunale sektor. Med drøfting av de mer prinsipielle sider ved utvikling av tjenestekvalitet, bl.a. forhold som privatisering, rettssikkerhet og etiske sider ved offentlig tjenesteyting. Har litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Boka tar utgangspunkt i den litteratur og forskning som har foregått innen service- og tjenestekvalitet de siste par tiår. Hensikten med boka er å se sammenhengen mellom ulike kvalitetsteorier og relatere disse til den offentlige, og spesielt den kommunale sektor. Med drøfting av de mer prinsipielle sider ved utvikling av tjenestekvalitet, bl.a. forhold som privatisering, rettssikkerhet og etiske sider ved offentlig tjenesteyting. Har litteraturliste.
Forlag Høyskoleforlaget
Utgivelsesår 1997
Format Heftet
ISBN13 9788276340198
EAN 9788276340198
Språk Bokmål
Sider 181
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket