Three things about Elsie

The Borough Press 2018 Heftet

84-year-old Florence has fallen in her flat at Cherry Tree Home for the Elderly. As she waits to be rescued, she considers the charming new resident who looks exactly like a man she once knew - a man who died sixty years ago. His arrival has stirred distant memories she and Elsie thought they'd laid to rest. Lying prone in the front room, Florence wonders if a terrible secret from her past is about to come to light .

Forlag The Borough Press

Utgivelsesår 2018

ISBN13 9780008196943

EAN 9780008196943

Oj, nydelig bok! Var ikke helt forberedt på det. Skrevet med humor og snert, samtidig som den er sår. Nydelig og faktisk underholdende om noe så ille som demens. Anbefales!

Florence bor i en omsorgsleilighet sammen med venninnen Elsie. En dag flytter det inn en ny beboer som de drar kjensel på, problemet er at han døde for seksti år siden. Florence husker ikke så godt lenger, men dette får fart på minnene hennes.
Dette er en bok som er lettlest og som er kjempefin når du vil slappe av med en helt ukomplisert feelgood-bok.

Les hele omtalen her

• "Flammer, snø og stjerner" av Heléne Holmström
  • "Jul i strandhuset" av Veronica Henry
  • "En kjæreste til jul" av Joanna Bolouri
  • "Vaniljekrem, Sobril og pinnedyr" av Hans Petter Treider
  • "Owitas hage - en sann historie om grønne fingre og et uventet vennskap" av Carol Wall