The Name on Your Wrist

Corgi Childrens 2014 Paperback

Se på denne utgaven hos amazon.co.uk Kjøp boka hos ark.no

Forlag Corgi Childrens

Utgivelsesår 2014

Format Paperback

Denne omtalen blir ikke lang fordi jeg vil ikke røpe for mye av historien.

I bunn og grunn så elsket jeg alt med denne boken, helt til jeg leste slutten og ble litt tom inni meg fordi den kom så fort og den var en skuffelse, litt som da Gale forsvant og fikk en jævla dårlig slutt i Mockingjay. Men så kom jeg på at kanskje denne boken var en del av en slags serie eller trilogi fordi da, da var slutten helt perfekt og boken en verdt 6! Jeg prøvde så klart å finne ut om det kom fler, men fikk ikke noe svar fra internett, derfor gir jeg ikke boken 6, men 5 fordi i seg selv hadde boken en utrolig dårlig slutt, men hvis det var den første boken i en serie var det en mega bra bok. I senere tid fikk jeg svar fra forfatteren selv og hun sier at det blir selvfølgelig flere bøker som igjen betyr at dette er en 6/6 bok.

Jeg trodde ikke det var dystopi før jeg det ble beskrevet hva som hadde skjedd før i verden og at ikke alle bøker var lovlig for "vanlige folk". Selv om jeg er litt lei av dystopi nå kom denne som en frisk pust og gjorde at jeg kanskje ikke helt ennå skal legge fra meg fremtidsromaner, fordi det er ganske gøy.

Boken kan minne om den første Delirium boken og kanskje litt filmen (veldig dårlig- ikke se den) In Time. Så hvis du likte Delirium eller bare dystopi eller en fin kjærlighetshistorie med en kul, feminist som protagonist så absolutt les denne romanen. Du vil ikke angre!

Fiction is better than real life. Why else would we read it?