The Gift of Christmas

In the Spirit of...Christmas (Harlequin Bestselling Author)

av (forfatter) og Linda Goodnight (forfatter).

Harlequin 2013 Mass Market Paperback

Se på denne utgaven hos amazon.co.uk Kjøp boka hos ark.no

Forlag Harlequin

Utgivelsesår 2013

Format Mass Market Paperback

I denne boken får du to fortellinger den første er The Gift of Christmas av Debbie Macomber og den andre er In the Spirit of...Christmas av Linda Goodnight.

The Gift of Christmas handler om Ashley og Cooper, dem klarer ikke å være i nærheten av hverandre uten å ende opp med å krangle. Ashley har så lenge hun kan huske vært forelsket i Cooper, men hun føler seg ikke god nok for han.

Dessverre så passet ikke denne historien for meg, jeg ble skikkelig irritert på Ashley og Cooper, dem var så slitsomme. Det var så mye krangling mellom dem to. Visst man krangler så mye og ikke kan ha en vanlig samtale sammen kan jeg ikke forstå at man burde være venner en gang, spesielt ikke kjærester. Jeg er glad dette var en liten fortelling ellers hadde jeg ikke lest hele. Dessverre så får denne boken en mindre karakter på grunn av denne historien.

In the Spirit of...Christmas handler om Lindsey som så sårt trenger hjelp på juletregården sin så når Jesse kommer og ønsker å jobbe der selv om lønnen er veldig lav blir hun veldig glad. Det tar ikke lang tid før Lindsey blir glad i Jesse og hans datter og hun setter stor pris på Jesses hjelp. Men Jesse er ikke helt ærlig med hun og han holder på en stor hemmelighet som kan ha store konsekvenser for både Lindsey og juletregården.

Denne historien var veldig vakker. Jeg syns Lindsey virket som en helt fantastisk person så hun var utrolig lett å like. Det var spennende å finne ut mer om Jesses bakgrunns historie og hva som hadde skjedd med han.
Handlingen var veldig koselig, den var kanskje litt typisk, men det gjorde ikke meg noe, jeg koste meg i alle fall mye mer enn med den første fortellingen i denne boken, kunne nesten ikke bli verre så denne historien ble jo skikkelig flott i forhold!

Hva bøker liker du å lese i juletiden?