Suksessens sju åndslover

slik får du hjelp til å oppfylle drømmene dine

Hilt og Hansteen 2001 Heftet

Gjennom trinn-for-trinn veiledninger forklarer boka hvordan en kan oppnå suksess uten slit, ved å følge de syv åndslovene.

Denne boken avliver myten om at suksess er resultatet av hardt arbeid, detaljerte planer eller store ambisjoner. Følger man de naturlovene som styrer hele Skapelsen, vil man lett og uanstrendt oppnå de samme resultater, hevder Deepak Chopra. Suksessens 7 åndslover vil forandre ditt perspektiv på hvordan du kan oppnå suksess. Når vi forstår vår sanne natur og lærer å leve i harmoni med naturlovene, vil følelsen av velvære, god helse, harmoniske forhold, energi, livsglede og materiell overflod komme av seg selv. Gjennom tidløs visdom og praktiske veiledninger trinn for trinn, gir denne boken deg verktøy som du kan ta i bruk øyeblikkelig, og som du stadig vender tilbake til. Deepak Chopra har verdensry som foregangsmann på feltet kropp/sinn/medisin og personlig utvikling. Time Magazine har valgt ham til en av de hundre mest betydelige personlighetene i det 20. århundre. I Chopras bøker smelter moderne fysikk, filosofi, praksis og teori, gammel østlig visdom og moderne vestlig vitenskap sammen. Chopra drar veksler på det beste i flere verdener, og resultatet blir en nyskapende filosofi for vår tid.

Forlag Hilt og Hansteen

Utgivelsesår 2001

• "Vismannens lære - tjue leksjoner i å skape det livet du ønsker deg" av Deepak Chopra
  • "Orber - lyskroppene fra de åndelige riker vekker og åpner din bevissthet for høyere nivåer" av Diana Cooper
  • "Hold deg ung lenger! - 10 måter å stanse aldringsklokken" av Deepak Chopra
  • "Sjeleforbindelsen - gjenopprett kontakten med ditt guddommelige selv" av Anne Jones
  • "Kreativ visualisering" av Shakti Gawain
  • "Din indre kraft - lær å aktivere viljens kraft til å bygge indre styrke, kvitte deg med frykten og manifestere dine drømmer" av Anne Jones
  • "Kvitt deg med negative energier! - teknikker for å sette forbannelser og svart magi ut av spill!" av Anne Jones
  • "Veiene til Gud - sjelens reise inn i det største av alle mysterier" av Deepak Chopra
  • "Blomstermedisin - til vekst og helbredelse" av Audun Myskja
  • "Thetahealing - med utgangspunkt i sin egen spontane helbredelse, tar Vianna Stibal oss med inn i Thetahealingens magiske verden" av Vianna Stibal
  • "Knekk din skjebnekode - lær å arbeide med drømmer, budskap og forvarsler" av Carmen Harra
  • "Hjemme hos Gud - et fantastisk kjærlighetsbudskap i en siste samtale med Gud" av Neale Donald Walsch