Omtale fra forlaget
Det kan være vanskelig å avdekke årsakene til en elevs lærevansker. Ofte skyldes de ikke evnemessige forhold, men lese-, skrive- og språkvansker. Boka presenterer metoder for å undersøke og undervise elever med språk- og kommunikasjonsvansker og lese- og skrivevansker. Den viser hvordan spesialpedagoger og lærere kan finne fram til elevers språklige og kommunikative bevissthet og kompetanse og hvordan elever gjennom trening kan bedre sitt læringspotensiale og utnytte sine ressurser.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 1994
Format Heftet
ISBN13 9788200215257
EAN 9788200215257
Serie Spesialpedagogikk (15)
Språk Bokmål
Sider 133
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket