Skjebnens makt

av (forfatter) og Elisabeth F. de Corral (oversetter).

Bladkompaniet 1998 Innbundet

Rosanna Menici fra Napoli drømmer om å bli operasanger slik som barndomsvennen Roberto Rossini. Hun har en fantastisk stemme, men foreldrene støtter henne ikke. Hun gir seg derimot ikke, og da hun endelig får engasjement på La Scala i Milano, ligger alt til rette for en strålende karriere. Hun møter igjen Roberto, og et lidenskapelig kjærlighetsforhold utvikler seg da de to blir en legendarisk duo som opptrer på de mest kjente operascener. Men en dag oppdager Rosanna at hun må velge mellom karrieren, en familie som trenger henne og en besettende kjærlighet.

Forlag Bladkompaniet

Utgivelsesår 1998