Sin masters tøs

Delâide forteller

[s.n] 2017 E-bok

Kjøp boka hos norli.no! Kjøp ebøker og lydbøker på EBOK.NO Kjøp boka hos ark.no

Boken handler om en kvinne i et godt etablert forhold som i sine beste år møter en mann med en merkelig dragning. Hun gjør noen valg som får snøballen til å rulle og som fører inn i en labyrint uten åpning. Valgene tas, om enn med åpne øyne, likevel blendet. Boken handler om valgene livet gir oss og konsekvenser vi må leve med - som gir ringvirkninger og får følger for de rundt oss. Den handler om lykke i berusende øyeblikk og stormfulle vindkast. Om glede og om sorg og om uendelige tap. Om den frie vilje og leken med ilden ...og om det å få 3. grads forbrenning.

Forlag [s.n]

Utgivelsesår 2017

Genre Erotikk

Deläide forteller sin historie fra å bli brukt seksuelt i 9 år av en rik forretningsmann i Oslo . Det hun trodde skulle bli et seriøst forhold utviklet seg til å bli et forhold i undertrykkelse der hun ble tøs . Vondt og hjerteskjærende men også med dampende sex skildringer .
Den treffer meg i disse dager med Fifty Shades og klisjeer og søtsuppe .
Denne boken er noe helt annet .
Les den og lær litt om livet

Denne historien kommer fra mitt hjerte, er selvopplevd og er en biografi over ni år av mitt liv. Alle tanker, handlinger og rammer er mine og min egen erfaring. Grunnen til at jeg deler historien er ment som en realitetsorientering i motsetning til andre idylliserte og rosarøde master-tøs … LES MER