Omtale fra forlaget
Serviceledelse har befestet seg som den ledende serviceboken i Norge. Sentralt i boken er tanken om at bedrifter som gjennom sin merkevarestrategi tiltrekker seg de rette kundene som har ønsker og behov i overensstemmelse med bedriftens servicekonsept og serviceløfte, vil skape verdier for kundene. Når kundene opplever en verdi eller nytte ved å handle med bedriften, blir de tilfredse. Målet med boken blir dermed å gi leserne kunnskap om hvordan de kan skape verdier for kundene i sannhetens øyeblikk. Kun tjenesteytende virksomheter som har tilfredse kunder, vil overleve på sikt.
Forlag Gyldendal akademisk
Utgivelsesår 2012
Format E-bok
ISBN13 9788205445208
EAN 9788205445208
Språk Bokmål
Sider 332
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket5 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket