Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka behandler fagområdet tjenestemarkedsføring, og bygger på en forskningsbasert undervisningstradisjon fra det amerikanske fagmiljøet. Boka er ajour med de siste resultater fra norsk, nordisk og internasjonal forskning. Målet med boka er å gjøre servicebedrifter mer effektive, og å bidra til en kontinuerlig forbedring av den interne tjenesteproduksjonen i blant annet servicesektoren, industribedrifter og offentlig sektor. Har litteraturliste, øvingsoppgaver og stikkordregister.
Omtale fra forlaget
Denne boken har som målsetning å gi leserne en grundig innføring i verdiskapning for tjenesteytende virksomheter samt kunnskap og verktøy for å beregne kundenes livstidsverdi. Denne boken har som målsetning å gi leserne en grundig innføring i verdiskapning for tjenesteytende virksomheter samt kunnskap og verktøy for å beregne kundenes livstidsverdi. Mens kvalitet er en forutsetning for å kunne spille er kundetilfredshet en forutsetning for å bli værende i spillet. Det hele handler om å innfri bedriftens merkevareløfte til markedet. Men før de ansatte kan levere løftet må lederne organisere bedriften for å muliggjøre innfrielsen av serviceløftet. På denne måten blir innsiden (de ansatte) knyttet til utsiden (merkevaren og kunder). Kunder på innsiden og kunder på utsiden. Bokens hovedtese er: Tar du godt vare på de ansatte vil de ta godt vare på kundene. Kunder som blir tatt godt vare på har ingen incentiver til å skifte . noe som er godt for merkevaren og aksjonærene.
Forlag Gyldendal akademisk
Utgivelsesår 2003
Format Heftet
ISBN13 9788205310711
EAN 9788205310711
Språk Bokmål
Sider 302
Utgave 4
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket5 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket