Service, salg og gjestebehandling

for kokker og servitører

av (forfatter).

Universitetsforlaget 1995 Heftet

1 bokelsker følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

For å kunne yte spisegjesten personlig service og bidra til salg, må yrkesutøveren blant annet kjenne bedriften og behovene hos gjesten. Når det ytes service, må det gjøres ut fra kunnskaper om tjenesteproduksjon, markedet, kommunikasjon, psykologi og selvinnsikt. Stoffet er presentert med situasjoner fra yrkeslivet, problemstillinger der vi følger tre nyutdannete i fagene, har oppgaver og gir anledning til diskusjon. Boka egner seg også til selvstudium.

Omtale fra forlaget

Lettlest og praksisnær. For å kunne yte gjesten personlig service og bidra til salg, må yrkesutøveren blant annet kjenne bedriften og behovene hos gjesten. Boka er krydret med situasjoner fra yrkeslivet, dessuten varierte oppgaver som gir rikelig anledning til diskusjon.

Bokdetaljer

Forlag Universitetsforlaget

Utgivelsesår 1995

Format Heftet

ISBN13 9788200415107

EAN 9788200415107

Språk Bokmål

Sider 168

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

1 bokelsker følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket