Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
For å kunne yte spisegjesten personlig service og bidra til salg, må yrkesutøveren blant annet kjenne bedriften og behovene hos gjesten. Når det ytes service, må det gjøres ut fra kunnskaper om tjenesteproduksjon, markedet, kommunikasjon, psykologi og selvinnsikt. Stoffet er presentert med situasjoner fra yrkeslivet, problemstillinger der vi følger tre nyutdannete i fagene, har oppgaver og gir anledning til diskusjon. Boka egner seg også til selvstudium.
Omtale fra forlaget
Lettlest og praksisnær. For å kunne yte gjesten personlig service og bidra til salg, må yrkesutøveren blant annet kjenne bedriften og behovene hos gjesten. Boka er krydret med situasjoner fra yrkeslivet, dessuten varierte oppgaver som gir rikelig anledning til diskusjon.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 1995
Format Heftet
ISBN13 9788200415107
EAN 9788200415107
Språk Bokmål
Sider 168
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket1 bokelsker følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket