Service, sal og gjestebehandling

for kokkar og servitørar

av (forfatter).

Universitetsforlaget 1995 Heftet

1 bokelsker følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

For å kunne yte ein gjest personleg service og kunne auke salet, må yrkesutøvaren mellom anna kjenne bedrifta og behova hos gjesten. Service må ytas ut frå kunnskapar om marknaden, tenesteproduksjon, kommunikasjon, psykologi og sjølvinnsikt. Boka har oppgåver, autentiske døme og ei meir omfattande problemstilling ved slutten av kvart kapittel. Vi følger og to nyutdanna kokkar og ein servitør i arbeidet deira. Boka høver og for sjølvstudium.

Omtale fra forlaget

For å kunne yte ein gjest personleg service og kunne auke salet, må yrkesutøvaren mellom anna kjenne bedrifta og behova hos gjesten. Service må ytas ut frå kunnskapar om marknaden, tenesteproduksjon, kommunikasjon, psykologi og sjølvinnsikt. Boka har oppgåver, autentiske døme og ei meir omfattande problemstilling ved slutten av kvart kapittel. Vi følger og to nyutdanna kokkar og ein servitør i arbeidet deira. Boka høver og for sjølvstudium.

Bokdetaljer

Forlag Universitetsforlaget

Utgivelsesår 1995

Format Heftet

ISBN13 9788200415091

EAN 9788200415091

Språk Nynorsk

Sider 166

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

1 bokelsker følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket