Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka forklarer hva sammensatte tekster er, hvordan de fungerer og presenterer studier av barns omgang med slike tekster. Den tar for seg begrepene multimodalitet og literacy som nøkler til meningsskapingen som foregår når barn opplever og skaper sammensatte tekster og gir et innblikk i den tekstkulturen dagens elever befinner seg i.
Omtale fra forlaget
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 2010
Format Heftet
ISBN13 9788215017198
EAN 9788215017198
Språk Bokmål Nynorsk
Sider 286
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verketHer kommer jeg til å samle bøker som jeg har lest og som jeg skal lese, og som (som jeg tror) er relevante for skolebibliotekarbeidet. Lista skal fungere som en referanseliste/huskeliste og forhåpentligvis gjøre mitt fundament som skolebibliotekar enda mer solid.
Boktips mottas med takknemmelighet!