Samlivsboken

gode råd for å bevare kjærligheten og hindre samlivsbrudd

av (forfatter), Scott Stanley (forfatter), Susan L. Blumberg (forfatter), Karine Haaland (illustratør) og Håvard Altern (gjendikter).

Damm 2003 Innbundet

Boken gir råd til alle som vil bevare kjærligheten og hindre samlivsbrudd, enten du er gift eller samboer, ung eller litt eldre, i ferd med å starte et nytt forhold eller dere har levd sammen i mange år. Boken lærer dere å leve sammen, lytte og takle konflikter, og å krangle på en konstruktiv måte. Har litteraturliste.

Hvordan skal hun og han bevare et godt samliv - år etter år? Dette er noe vi alle strever med, og for mange forblir dette livets uløste gåte. Denne boka gir praktiske råd og lettfattelig veiledning om hvordan vi kan snakke sammen og løse konflikter. Kort sagt hva du bør gjøre for å hindre skilsmisse og samlivsbrudd og for å bevare kjærligheten mellom to mennesker. Dette kan være vanskelig, men det er ikke umulig. Boka er utgitt i samarbeid med Modum Bads Samlivssenter, og senterets leder, Berger Hareide, har skrevet forord.

Forlag Damm

Utgivelsesår 2003