Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Denne boka setter organisasjonsteori, læreplanteori, lokalt arbeid med læreplan, kollegaveiledning og skolebasert vurdering i sammenheng med innføring av L97. Forfatteren har en strategi for hvordan kollegaveiledning kan binde skoleutviklingstiltak sammen, slik at lærerne kan møte utfordringene med innføring av nytt læreplanverk. Har litteraturliste og stikk- og personregister.
Omtale fra forlaget
Denne boka setter organisasjonsteori, læreplanteori, lokalt arbeid med læreplan, kollegaveiledning og skolebasert vurdering i sammenheng med innføring av L97. Forfatteren har en strategi for hvordan kollegaveiledning kan binde skoleutviklingstiltak sammen, slik at lærerne kan møte utfordringene med innføring av nytt læreplanverk. Har litteraturliste og stikk- og personregister.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 2002
Format Heftet
ISBN13 9788215001395
EAN 9788215001395
Språk Bokmål
Sider 339
Utgave 2
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket6 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket