Omtale fra forlaget
Studenter lærer mer effektivt når de er aktivt involvert i egne læreprosesser, og når læringen foregår i situasjoner og kontekster der kunnskapen er i bruk. Dette er en grunnantakelse i problembasert læring, både som pedagogisk idé og strategi. Innenfor problembasert læring endres lærerens rolle; det legges større vekt på funksjonen som veileder. Boken er skrevet for faglærere som underviser på høgskole- og universitetsnivå og for hovedfagsstudenter innen pedagogikk og helsefag.
Forlag Tano Aschehoug
Utgivelsesår 1997
Format Heftet
ISBN13 9788251834612
EAN 9788251834612
Serie Pedagogikk for høgskoler og universitet
Språk Bokmål
Sider 249
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket5 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket