Powered by nature

bruksanvisning for kroppen

Inception 2013 Heftet

Denne boken er en fasinerende historie om de fakta som ligger til grunn for om vi mennesker har en god eller dårlig helse. Boken er et resultat av mange års forskning og studier. Den vil for alltid forandre ditt syn på hva som er viktig å vite og holde fokus på om man skal kunne ha mulighet for å forebygge eller reversere sykdom. Dette er egentlig særdeles enkelt om man bare kjenner til alle faktorer som spiller inn. Boken er ment for alle som ønsker å ivareta en god helse eller forebygge sykdom. Kroppen er verdens beste lege, men man må samarbeide med den og gi den det den skal ha for at den skal kunne virke slik det er ment... Dette er ikke en bok om alternativ medisin. Den omhandler kun det grunnleggende som må være på plass uansett. Det finnes ingen medisin eller behandlingsform som leger noe som helst. Det eneste som er i stand til å lege er kroppen selv, gitt at vi gir den de rette forutsetninger. Det finnes heller ingen medisin som kan eliminere kroppens celler behov for byggesteiner og råstoffer. Når du har lest alt og forstått alt vil du se hvordan ting henger sammen og hvorfor vi blir syke. Om noen få år vil vi se tilbake på måten vi har behandlet sykdom på frem til nå med et skjevt smil. Boken er lettlest og passer for alle aldre.

Forlag Inception

Utgivelsesår 2013

«Powered by nature» skrevet av Tormod Holt, er en uvanlig bok.

Det er en bok som på en enkel og forståelig måte forteller deg den grunnleggende årsaken til sykdom,
og hva du selv kan gjøre for å forebygge eller reversere disse.

Det er en bragd å skape en lettlest, inspirerende og pedagogisk bok av et så komplekst og
vidtfavnende tema. I tillegg er boken vakker. Dette er boken for alle! Dette er boken som gir deg lyst til å
leve slik vi mennesker en gang levde.

Det er på høy tid at vi alle tar ansvar for eget liv, for vår egen helse, skaffer oss kunnskap, gir våre
barn og barnebarn sjansen til selv å velge om de vil være friske, glade og energiske hele sitt liv.

For å kunne velge må man vite. Her er boken for alle som vil ta ansvar.
Dette er boken som må ut til alle barnehager, til alle skoler. Og helst også til myndighetene.
Vi vil ha tilgang til ren mat, rent vann, ren luft fri for stråling!

Vi vil ha kortreist økologisk mat for alle!

Kravet må komme fra oss vanlige mennesker.

Boken er fri for akademiske analyser; den er faktabasert og oppmuntrer deg til å tenke selv,
undersøke, finne ut hvilke valg du vil ta for ditt liv og din helse.

Dette er ikke en bok man leser en gang, for så å sette den i bokhyllen. Jeg anbefaler å lese den
flere ganger, bruke den som oppslagsbok, høytlesing for familien, kilde til gruppearbeid og grundig
gjennomgang i skolen, for bare å nevne noe.

Men for all del, når du har lest og forstått: la kunnskapen følges av handling!

Det er mye du kan gjøre med en gang, for å gi kroppen din påfyll av energi og livsglede.

Bokens viktigste budskap:

Kroppens celler har fem fysiske behov:

Oksygen, vann, næring, sollys og jordkontakt.

Om du bare fatter hva det innebærer, og lever etter det, er du langt på vei.

Lykke til, fra en som har fått et nytt og fantastisk liv etter å ha lest boken og tatt noen valg for livet.

Sigrid Svalastog