Pavlovs hunder

kriminalroman

Gyldendal 2002 Innbundet

Kjøp bøker hos haugenbok.no Kjøp boka hos Bookis! Kjøp boka hos ark.no

Feel good-krim fra reklame- og biloppretteriljø. Den arbeidsløse reklamemannen Martin Brøther smeller bilen sin inn i en container. Hos den lurvete biloppretteren, en kompis fra militærtjenesten, oppstår ideen om å etablere et reklamebyrå i verkstedet, med bilbransjen som målgruppe. Byråets første kunde viser seg imidlertid å bli et legemiddelfirma som trenger hjelp til å lansere en ny astmamedisin. Martin stusser, hvorfor blir hans firma valgt? Enda mer mistenksom blir han når han får opplysninger som tyder på at medisinen er helsefarlig. Snart vikler Martin seg inn i et nett av storstilt svindel, skruppelløs grådighet og brå død. Kjetil Try har med Pavlovs hunder skrevet en ny krim med sjarm, fart og fargerike skikkelser.

Utgivelsesår 2002

ISBN13 9788205297661

EAN 9788205297661

Genre Krim

• "Brennpunkt Svalbard" av Richard Cox
  • "Stø kurs - kriminalroman" av Kjetil Try
  • "Den troskyldige russer" av Leif Davidsen
  • "En morder tar feil" av Ruth Rendell
  • "Bedre sant enn aldri - kriminalroman" av Tande-P.
  • "Rødt regn - kriminalroman" av Pål Gerhard Olsen
  • "Oslo-piken - en Aron Ask-roman" av Pål Gerhard Olsen