Our game

Coronet 1996 Heftet

Den kalde krigen er over, og de hemmelige tjenester har ikke lenger bruk for kommunistjegere. Pensjonert fra etterretningstjenester i en alder av 48 år, lever Timothy Cranmer tilbaketrukket på familieeiendommen i Somerset. Tim innhentes av sin fortid når barndomsvennen, studiekameraten og tidligere dobbeltagent Larry Pettifer dukker opp. Larrys idealer døde ikke med kommunismens fall, og mens han slår tiden ihjel som universitetsprofessor, leter han rastløst etter den gode sak å kjempe videre for. Larry og Emma, Tims kone, forsvinner, og Tim blir selv et jaget bytte i sin jakt på dem.

Forlag Coronet

Utgivelsesår 1996

Genre Agenter og spioner

Knowledge never kills anyone, but a lack of knowledge might.

• "The secret pilgrim" av John Le Carré
  • "The night manager" av John Le Carré