Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka gir ei innføring i prinsipper for planlegging og gjennomføring av god matematikkopplæring for elever med matematikkvansker og generelt for alle elever. Boka tar utgangspunkt i ulike årsaksfaktorer som belyser matematikkvansker og går gjennom diagnostisering med forslag til bruk av tester, differensiering i matematikkopplæringa, motivasjon og selvoppfatning, språkets betydning i opplæringa og bruk av IKT som læremiddel. Boka retter seg mot lærerutdanningene, lærere og spesialpedagoger. Har litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 2012
Format Heftet
ISBN13 9788202378851
EAN 9788202378851
Språk Bokmål
Sider 139
Utgave 2
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket7 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verketBøker som jeg har kjøpt, og som enten er pensumlitteratur på Steinerhøyskolen, eller er skrevet av mennesker tilknyttet antroposofien.