Oppdag vinneren i deg selv med coaching og NLP

TCI - The Coaching Institute 2009 Heftet

Formålet med denne boken er å bevisstgjøre deg om hvilke suksesskriterier som må oppfylles for at du skal leve i takt med deg selv og bli en vinner på alle livets områder. Teknikkene og verktøyene som beskrives i boken er enkle, og du vil blant annet få kunnskap om hvordan bli kjent med deg selv og finne dine ressurser, hvordan du kan sette deg mål på en effektiv måte, hvilke drivkrefter som påvirker deg i prosessen mot et mål, hvordan begrensende tankemønster og uønskede følelser påvirker deg i negativ retning, og hvordan du kan endre dette. Med litteraturliste.

Hver og en av oss har fått tildelt ressurser som er unike, og som kan være kilde til stor glede både for oss selv og andre - dersom vi bruker dem. De fleste lever imidlertid med en rekke selvbegrensende holdninger, som skaper unødige problemer. Formålet med boken er derfor å bevisstgjøre deg om hvilke suksesskriterier som må oppfylles, for at du skal leve i takt med deg selv og bli en vinner på alle livets områder. Teknikkene og verktøyene som beskrives i boken er enkle men kraftfulle, og benyttes i dag av noen av de ledene coacher innenfor bransjen. Boken gir også en rekke eksempler på hva mennesker som Liv Arnesen, Knut Frostad, Rolf Løvland, Grete Waitz og andre har gjort for å oppnå suksess og bli en vinner.

Forlag TCI - The Coaching Institute

Utgivelsesår 2009