Ondskapens spill

av (forfatter) og Aleksander Melli (oversetter).

Cappelen Damm 2017 E-bok

Da en voldtektsmann blir funnet lemlestet etter en brutal knivstikking, blir kriminalbetjent Kim Stone og teamet hennes tilkalt. Flere urovekkende hendelser kommer frem i lyset av etterforskningen, og Stone innser at gjeningsmannen ikke er ferdig med jobben. Stilt overfor en farlig sosiopat som synes å kjenne til alle hennes svakeheter, blir hver bevegelse hun gjør potensielt dødelig.

Den britiske stjernen er tilbake med en roman som vil trollbinde fans av Rachel Abbott, Val McDermid og Mark Billingham.

"Angela Marsons har gjort det igjen! Kim Stone har blitt en av mine favorittdetektiver, og i den andre romanen i Kim Stone-serien sparker hun fra seg som aldri før." 'Reading Room with a View

"Du må lese Ondskapens spill, som sannsynligvis en av de beste thrillerne skrevet i 2015." Book Addict Shaun

ISBN13 9788202553838

EAN 9788202553838

Genre Thriller Politi og detektiver

Omtalt sted England

en forrykende psykologisk triller Og med metakommunikasjon om de psykologiske prosessene Kjempespennende å følger forfatterens pandoraeske i sinnet og konkrete handlinger

Dette leste jeg i 2019.

• "Kvinnen i vannet" av A.J. Waines