Om kvelden blir namna ropa heim

lyrikk

Samlaget 2014 Heftet

Tora Seljebøs debutbok er ei poetisk forteljing om å miste nokon og om å leite etter seg sjølv. Dikt om det som endrar seg og det som forsvinn, både menneske og natur. Det handlar om å kjenne seg att og finne trøyst i naturen, meir enn mellom menneska, om å ha odel på ei jord som ikkje kan dyrkast. Ei bok om sorg som ikkje blir tala om, om å vekse og om å bli til.

Forlag Samlaget

Utgivelsesår 2014

En ny forfatter for meg. Likte stilen. Ga meg på hver side et innspill til selv å fylle ut med egne tanker resten av siden. Følte jeg var med hele tiden. Bra

alt eg skal skrive ned som eg aldri lærte. bestemor kjemmer ut ein floke i håret mitt. kler meg i sommarkjole. no må du gå, seier ho, du er ikkje ei plante. planter som toler skugge har sjeldan vakre blomar. eg kvesser eit kronblad. skogstjerna kjem frå fredlausfamilien

vi går i rekkje innover skogen. stien blir til. det er eg som ber sekken no. eg går inn mellom røtene. det finst alltid eit punkt der sola ikkje når inn. der alt som ikkje blir sagt er sant. ei glenne opnar seg. vi gjer noko med hendene heile tida, men kjærleik er ikkje ordet for alt

• "Lene din ensomhet stille mot min - dikt om sorg" av Johann Grip
  • "Elsket og savnet - dikt" av Endre Ruset