Norsk kjærleik

av (forfatter) og Jon Werede Hope (oppleser).

Cappelen Damm 2024 Lydfil

Var Brynjulf eit barn som blei selt på tvers av landegrenser? Kan han likevel vere glad for at han blei kjøpt til Norge? For alt han vil er å vere ein del av landet han har vakse opp i, erkjenne det vonde, men også sjå det vakre. Samstundes med at Kvit, norsk mann kom ut, dukka det opp avsløringar om problematiske sider ved adopsjonsindustrien. Desse avsløringane rokkar ved sjølvbildet og identiteten for mange adopterte, også for Brynjulf Jung Tjønn. Sjølv om ein er fødd i eit anna land og med mørk hudfarge, så vil ein likevel berre høyre til. Å vere ein del av det norske. Men kven har Brynjulf vore? Kven skal han vere eller bli? Kva vil det seie å vere norsk? Kvit, norsk mann har kome i seks opplag. Boka er tildelt Kritikerprisen, Ungdommens kritikerpris og Nynorsk litteraturpris. I Norsk kjærleik fortset utforskinga av liknande emna. Men forfattaren finn også nye retningar – i tankane om Noreg og det norske.

Utgivelsesår 2024

Format Lydfil

ISBN13 9788202859879

EAN 9788202859879

Genre Biografisk litteratur

Omtalt person Brynjulf Jung Tjønn

En nydelig bok om det å vokse opp i Norge, være norsk, være odelsgutt, være lik, men allikevel så annerledes. Boka ga meg mye, både fordi det er forfatterens egen historie han skriver om, og fordi det er en historie om adopsjon og kjærlighet på ondt…og godt.

• "En vakker dag - roman" av Soudabeh Alishahi
  • "Jeg går i sorg - dikt" av Rune Christiansen