Norge

et hjerne- finans- og maktkontrollert samfunn?

Koloritt 2011 Heftet

Forfatteren hevder at en finansiell elite vil påtvinge oss en internasjonal konspirasjon i form av et verdensdiktatur. Dette er den tredje boken i en trilogi som avdekker konspirasjonens hemmeligheter, metoder og mål.

Med denne boken presenterer forfatter og forlag siste bind i en norsk trilogi om den internasjonale konspirasjonen som en finansiell elite vil påtvinge oss i form av et verdensdiktatur, a New World Order. Med Makten bak makten, Sov mitt lille Norge og nå denne boken, er konspirasjonens hemmeligheter, metoder og mål avdekket. Ikke med alle sine irrganger. Men nok til at diktaturets umiskjellige design står tegnet opp. Mediene synes å ha forlatt sin viktige rolle som folkeopplyser. Den eksistensielle krise som nasjonen befinner seg i, eksisterer åpenbart ikke. Ledende politikere og intelligensia later til å funnet sjelefred i felles taushet og salig uvitenhet.

Forlag Koloritt

Boka er ikke like innholdsrik som de to første i denne trilogien, men så er det da også en oppsumeringsbok. Ertresvåg er like saklig som alltid med et godt noteapperat, samt bibliografi. Jeg anbefaler alle å lese alle tre bøkene i denne serien. Og en ting han nevner igjen som han gjorde i den første boken: Makten bak makten, er Royal Rife sin maskin som kurerte alt fra terminal kreft til andre sykdommer som leger hadde gitt opp. Han ble selvsagt ruinert og bespottet av en samlet lege- og avisstand som tjener millioner av dollar for å selge medisin som hadde vært unødvendig hvis maskinen til Rife hadde fått eksistere. En bok for alle som bryr seg, og ikke kjøper alt ukritisk som blir sagt av dem som tjener penger på oss.
Ferdig 21. april 2019

• "Sov, mitt lille Norge" av Per-Aslak Ertresvåg