Nordmarkaguiden

til fots og på sykkel i Oslo Nordmark

Gyldendal 2011 Heftet

Boka beskriver 74 fot- og sykkelturer i Oslos nordmark med detaljerte kartutsnitt og informasjon om hvor krevende turen er. Turforslagene er i Maridalen, ved Tryvann, Kobberhaugene og Kikut, i Sørkedalen og Oppkuven, i Krokskogen, rundt Katnosa, i Lillomarka og nord og øst i Nordmarka.

Den mest komplette guiden for Nordmarka som noen gang er utkommet.Inneholder separat 1 : 50 000 kart.

Marka rundt Oslo er Norges mest benyttede friluftsområde, men mange bruker de samme veier og stier, helg etter helg. Nordmarkaguiden tar deg et steg videre. Her får du oversikt over 76 flotte turer fordelt på hele Nordmarka, fra Krokskogen i vest til Nittedal i øst. Boka inneholder både sykkelturer og fotturer, og for alle er det informasjon om tidsforbruk og hvor krevende turen er. Mange av de unike plassene som beskrives i boka, ligger ikke langt fra velbrukte stier. De detaljerte beskrivelsene med kartutsnitt og bilder gjør det enkelt å planlegge turen. Turkartet Oslo Nordmark Sommer i målestokk 1 : 50 000 følger med boka. Kjøpt løst koster kartet kr 149.
Nordmarkaguiden finnes også som app for iPhone. Last ned i App Store.

ISBN13 9788205405547

EAN 9788205405547