Markaguiden

til fots og på sykkel i Oslo nordmark

Gyldendal 2008 Heftet

Forfatteren gir deg en oversikt over 74 turruter i Nordmarka. Turene er fordelt på sykkel- og gåturer med detaljert informasjon om hvor krevende de er. Boken er illustrert med bilder og kart. Har register.

100 flotte turer fordelt på hele Nordmarka Marka rundt Oslo er Norges mest benyttede friluftsområde, men mange bruker de samme veier og stier, helg etter helg. Markaguiden tar deg et steg videre! Her får du oversikt over 100 flotte turer fordelt på hele Nordmarka, fra Krokskogen i vest til Nittedal i øst. Boka innholder både sykkelturer og fotturer, og for alle er det informasjon om tidsforbruk og hvor krevende turen er. De detaljerte beskrivelsene med kartutsnitt og bilder gjør det enkelt å finne frem ute i marka. Mange av de unike plassene som beskrives i boka, ligger ikke langt fra velbrukte stier, med Markaguiden har du muligheten til å oppdage dem!

Utgivelsesår 2008

ISBN13 9788205379039