Nok er nok!

av (forfatter) og Linda Ophaug (oversetter).

Schibsted forlagene 2005 Heftet

Søstrene Cate, Nessa og Bree kunne ikke vært mer forskjellige. Når Nessa får mistanke om at ektemannen er utro, skjønner også Cate at hennes eget forhold ikke er så vellykket som hun trodde. Etter hvert skjønner søstrene at de så absolutt er i stand til å ta vare på seg selv, uavhengig av menn - og at de alltid vil ha hverandre. Men hva med ekteskapet til Nessa? Tåler hun at mannen er utro eller sender hun ham på dør?

Forlag Schibsted forlagene

Utgivelsesår 2005