Neverwhere [Adaptation]

av (forfatter), Christopher Lee (narrator), James McAvoy (narrator), Natalie Dormer (narrator), David Harewood (narrator), Sophie Okonedo (narrator), Benedict Cumberbatch (narrator) og Anthony Head (narrator).

AudioGO Ltd 2013 Audible Audio Edition

Se på denne utgaven hos amazon.com Kjøp boka hos ark.no

Forlag AudioGO Ltd

Utgivelsesår 2013

Format Audible Audio Edition

Nydelige lydeffekter og fantastisk stemmeskuespill. Skulle jo bare mangle med de store navnene som er med: Christopher Lee, Benedict Cumberbatch, Natalie Dormer, Bernard Cribbins, David Harewood, James McAvoy og selveste Giles fra Buffy (Anthony Head) bare for å nevne noen. Fant denne på audible og har kost meg med den i løpet av påskens to første trim-turer. Jeg har ikke lest boken, men har lest tegneserien så visste at det var en god historie. Den er jo skrevet av Gaiman. Det handler om Richard Mayhew som en dag finner jenta Door skadet på gaten, og når han hjelper henne med å komme unna de to morderne (de stjeler showet spør du meg), blir han dratt inn i den magiske og farlige verdenen kalt London Below. Dette er en herlig forestilling full av humor, spenning og overraskelser. Kan du engelsk og liker gode historier vil du garantert like denne.