Nei, nei gutt

av (forfatter) og Astrid M. Almaas (oversetter).

Vigmostad Bjørke 2018 Innbundet

«Veldig bra.» TERNINGKAST 5 av Gunnar Gran i Stavanger Aftenblad Den femte boken i Helen Grace-serien. Etterforsker Helen Grace er ikke ukjent med tragedier. Men når de finner et lik i en nattklubb i Southhampton, går hendelsen hardt inn på henne. Hun skjuler den personlige forbindelsen hun har til offeret og jobber dag og natt for å finne gjerningspersonen. Morderen slår til igjen, og etterforskningen begynner å tære både på Helen Grace og på de andre i teamet. For Helen er valget hun står overfor umulig. Skal hun bekjenne dobbeltlivet sitt og med det miste kontroll over saken? Eller skal hun fortsette å skjule det hun vet og risikere å bli trukket inn? Hva hun enn gjør, vil ikke morderen gi seg før sannheten har kommet for en dag. Det finnes en skjebne verre enn døden. «M.J. Arlidge kjemper i toppen av Premier League. Hans krim spill drives raskt framover i lengderetningen, med mange samtidige bevegelser og dype løp i bakrommet.» Bjarne Tveiten, Fædrelandsvennen Om forfatteren: M.J. Arlidge har på kort tid etablert seg som en av de viktigste krimforfatterne i Storbritannia de seneste årene. Arlidge har arbeidet med TV i over 18 år, blant annet i BBC. De siste åtte årene har han drevet et uavhengig drama-produksjonsselskap. Nei, nei gutt er den femte boken i den kritikerroste og bestselgende Helen Grace-serien, som så langt består av

Forlag Vigmostad Bjørke

ISBN13 9788241913457

EAN 9788241913457

Omtalt sted England

Har lest den norske utgaven, den det er bilde av da. Min første tanke var "kan ikke forfatteren komme seg litt videre, nok en bok som ligner de forrige i overkant mye?" men plutselig hadde jeg bare noen sider igjen... Kjempespennende!

Denne boken ble for mye av Helen Grace's dystre sider, synes ikke den var spennede en gang og falt helt av.

Terningkast 5 rett og slett bare fordi slutten. Jeg har lest alle bøkene, men de blir ikke helt enkeltstående med slik slutt.... uansett drit bra Krimbøker og lettlest.... korte kapitler gjør det slik at lettere å lese et til og et til.... blir sene nattetimer med disse bøkene😀👍

• "Elsker, elsker ikke" av M.J. Arlidge
  • "Den som ikke har gjemt seg nå" av M.J Arlidge